mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Lázat mér az interaktív plakát
2016-02-18 13:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Saatchi&Saatchi a Theraflu nevű gyógyszermárkával együttműködve hozta létre a világ első, lázat érzékelő citylight plakátját.


A plakátokat Lengyelországban vetették be, az influenzajárvány idején. A berendezés hő-scanner kamerával van ellátva, a járókelők teendője mindössze annyi, hogy 3 másodpercig álljanak a plakát előtt, amely ennyi idő alatt érzékeli, hogy lázas-e az illető. A mérés után selfie is készíthető, amit akár a főnöknek is el lehet küldeni, egyfajta orvosi igazolásként - tudósított a the Stable.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!