mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ki lesz az Adidas ásza?
2016-02-24 13:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Roadshow keretein belül próbálhatják ki a fiatalok az Adidas új cipőjét.

A hónap közepén indult az Adidas új, "Boss Everyone" nevű kampánya, amelynek részeként bemutatják az új Ace 16 focicipőket. Az Adidas és a psLIVE közös roadshowján a 14-19 évesek ki is próbálhatják az új cipőket egy kapuralövő játék keretében. A próbarúgásokat filmre veszik és a legjobb jelenetek felkerülnek az új cipőt hirdető bemutatóautón lévő kivetítőkre - olvasható a Pioneering OOH-n.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!