mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ki lesz az Adidas ásza?
2016-02-24 13:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Roadshow keretein belül próbálhatják ki a fiatalok az Adidas új cipőjét.

A hónap közepén indult az Adidas új, "Boss Everyone" nevű kampánya, amelynek részeként bemutatják az új Ace 16 focicipőket. Az Adidas és a psLIVE közös roadshowján a 14-19 évesek ki is próbálhatják az új cipőket egy kapuralövő játék keretében. A próbarúgásokat filmre veszik és a legjobb jelenetek felkerülnek az új cipőt hirdető bemutatóautón lévő kivetítőkre - olvasható a Pioneering OOH-n.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!