mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Biztosan nem lesz idén két új közszolgálati csatorna
2016-03-03 09:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Erről Vaszily Miklós, az MTVA vezérigazgatója beszélt szerdán az Evolution Hungary konferencián.


A kerekasztal beszélgetés résztvevőit a médiapiac idei évre várható trendjeiről, lehetőségeiről kérdezték a szervezők. Az MTVA első embere egyetértett azzal a felvetéssel, a nyári sportesemények (olimpia, foci EB) miatt kiemelt év az idei a társaság számára, a különleges státuszra pedig önálló project teammel készülnek. Úgy látja, különösen az olimpiai közvetítéskor jelentkező párhuzamosságok miatt van jó esély a közszolgálati csatornákon a 2nd screen tévézésben rejlő lehetőségek kihasználására.

Jelen volt Lukács Csaba is, az idei évben az MTVA reklámidejét értékesítő Atmedia vezérigazgatója is. Véleménye szerint csak a tévés reklámpiacon 1-1,5%-os bővülést hozhat a két sportesemény.

A Mediaworks vezérigazgatója, Rónai Balázs elmondta, az olimpia és a foci EB a cég médiaportfóliójában a Nemzeti Sportra lesz a legnagyobb hatással, ahol termékfejlesztésekkel és kiemelt mellékletekkel készülnek az eseményekre.

Király Mária, a Ringier Axel Springer (RAS) Magyarország operatív ügyvezetője az egész médiát tekintve kihívásokkal teli évre számít, tovább csökkenő hirdetési árakkal, mind a print, mind az online műfajban. "Egyre inkább felerősödik a print kiadványok prémium jellege" - fűzte hozzá Király Mária.

Rónai Balázs szerint a "print beteg, mégpedig azért, mert nem, vagy csak nehezen újul meg". Amíg viszont egy kiadóvállalatnál a bevételek zöme a nyomtatott termékeknek köszönhető, addig nem fognak ezek a lapok megszűnni. "Csodák persze nincsenek, a kiadók mindössze lassítani tudják a példányszámok csökkentését"- tette hozzá Rónai.

Vaszily Miklós kitért arra, hogy a közmédia idén biztosan nem indít két új csatornát, sőt egy új adó elindítása sem eldöntött még. Elmondta, portfólió szinten az MTVA jelenleg az utóbbi 10 év legmagasabb nézettségét érte el az idén, azaz a 24 órás műsorsávot vizsgálva 20 százalékos az SHR a 18+ korosztályban.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!