mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Király András
Király András László
The Cook Kft.
projekvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Futócipővel jutalmazta az amatőr sprintereket a Reebok
2016-03-16 12:02 [Marketinginfo.hu]

A sportmárkák szeretik kihívásokkal összekötni a termékeik bevezetését. A jól bevált recept működött a Reebok-nál is.

Néhány éve az Asics helyezett ki New Yorkban egy digitális köztéri kivetítőt, annak érdekében, hogy az ott feltűnő Ryan Hall maratonfutóval versenyeztesse az embereket. Most pedig a Reebok akciózott Stockholm belvárosában, ahol minden résztvevő kapott egy párat az új ZPump 2.0 cipőből, aki legalább 17km/h sebességgel sprintelt a vitrinbe épített sebességérzékelő-kamera előtt - írta a Pioneering OOH.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!