mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Jó hírt kapott a TV2 és az RTL
2016-04-26 09:14 [MTI + Mediainfo.hu]

Programdíjat kérhetnek ezentúl az RTL Klub és a TV2 műsoráért a két legnagyobb nézettségű országos kereskedelmi tévécsatorna médiaszolgáltatói a hétfői Magyar Közlönyben publikált kormányrendelet alapján.

A "jelentős befolyásoló erejű lineáris audiovizuális médiaszolgáltató legnagyobb éves átlagos közönségarányú lineáris audiovizuális médiaszolgáltatásáért járó programdíjról" szóló kormányrendelet szerint az ilyen csatornák médiaszolgáltatója - a műsorterjesztővel kötött megállapodás alapján - a legnagyobb átlagos közönségarányú médiaszolgáltatása tekintetében is jogosult programdíjra, az erről szóló megállapodás tartalmát pedig a felek szabadon állapítják meg.

A médiaszolgáltatásokról és a tömegkommunikációról szóló törvény meghatározása szerint jelentős befolyásoló erővel rendelkezőnek minősül a legalább tizenöt százalékos éves átlagos közönségaránnyal rendelkező lineáris audiovizuális és lineáris rádiós médiaszolgáltató, feltéve, hogy legalább egy médiaszolgáltatásának éves átlagos közönségaránya eléri a három százalékot.

A digitális átállásról szóló törvény módosításával tavaly június 30-án határozott úgy a parlament, hogy nem szedhetnek műsordíjat a legnagyobb televíziós médiaszolgáltatók addig, amíg annak szabályait nem rendezi külön kormányrendelet. A benyújtó fejlesztési tárca akkori közlése szerint ezzel nőhet az ingyenesen fogható csatornák száma.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!