mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nagyobb márkaaktivitás ajánlott a reptereken
2016-04-28 14:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Nielsen tanulmánya szerint a márkák sokkal nagyobb tömegeket érhetnének el, a lokáció alapú mobilkommunikációval a repülőtereken.

A repülőterek ideális környezetnek tekinthetők üzleti úton lévők és nyaralni indulók elérésére - olvasható a Nielsen felmérésben, amit a Clear Channel Outdoor felkérésére végeztek az USA-ban. A tanulmány áttekinti a reptéri kommunikáció eszközeit, a digitális OOH-t, az óriásplakátokat, és az interaktív megoldásokat.

Az üzleti úton lévő és nyaralni induló megkérdezettek több mint háromnegyede mondta, hogy észlelte a reptéri digitális reklámokat, és több mint egyharmaduk állította, hogy látogatott már meg olyan site-ot vagy app-ot, amire egy reptéri hirdetés hívta fel a figyelmét. A tanulmány arra is rámutat, hogy az utazók 80 százaléka folyamatosan internet kapcsolatban van a reptéren (jórészt WiFi), ez a magas arányú online elérhetőség pedig remek lehetőséget kínál a mobileszközökre irányuló, célzott hirdetéseknek.

A reptéren internetezők és mobilnetezők szállodai és utazási ajánlatokra, valamint elektronikai eszközökre, például fényképezőgépekre keresnek rá. Az üzleti úton lévőket főleg az utazási infók, és a laptopok, tabletek, okostelefonok érdekelték. A megkérdezettek 60 százaléka szerint a reptéri üzletek csak kiváló minőségű termékeket árulnak. A Nielsen kutatása 2169 fő megkérdezésével készült, online formában - foglalta össze a Screenmedia Daily.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!