mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Castroéké maradt a Cohiba márka
2004-04-07 12:01 [Menedzsmentfórum]

Érdekes per zárult le a napokban, melynek tárgya az egyik leghíresebb szivarmárka, a Cohiba nevének használata volt - írja a Menedzsmentfórum.

A márkák védelme, illetve a márkajegyek jogtalan használata jelentős anyagi kárt okoz világszerte a jogtulajdonosoknak. Egy közelmúltban nyilvánosságra hozott felmérés szerint a hamis termékek világszerte 250 milliárd eurós kárt okoznak. Éppen ezért kísérte fokozott érdeklődés azt a pert, amely a Cohiba név használatának jogosultságáról döntött.

A szakemberek szerint legfinomabb szivarnak tartott márka érdekessége, hogy a kubai termékek bojkottja miatt az Egyesült Államokban nem forgalmazható. Ezt próbálta kihasználni néhány vállalat, amely megpróbálta levédetni az USA-ban a Cohiba-t. Mindez azonban sikertelen volt, hiszen egy New York-i bíróság döntése értelmében Cubatabaco védett márkája (protectable mark) a Cohiba, más vállaltok csak a kubai állam engedélyével használhatják azt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!