mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Több mint félmillióan töltötték le a demencia kutatásra szánt appot
2016-05-11 16:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Telekom hazánkban május 5-én bemutatott, nemzetközi összefogással megvalósult jótékony célú mobiljátékát, A tenger hősét 5 nap alatt több mint félmillióan töltötték le.

Az alkalmazás 40 országban bekerült a TOP20 alkalmazás közé az App Store-ban és a Google Play áruházban, többségükben a legjobb ingyenes játék címet is elnyerte.
A felhasználók eddig - a fejlesztők elképzeléseit messze felülmúlva - összesen 58 hónapnyi időt játszottak A tenger hősével, ami 725 évnyi hagyományos laboratóriumi kutatással egyenértékű. Korábban az ilyen vizsgálat koordinálása éveket vett igénybe, és legjobb esetben is csak pillanatképet adott igen alacsony számú önkéntes viselkedéséről.

A tenger hőse (Sea Hero Quest) mobiljátékot kifejezetten azért fejlesztették, hogy létrejöjjön a világ legnagyobb, közösségi együttműködésre épülő adathalmaza a demencia kutatások előmozdítására. A kutatás célja, hogy elmélyítse a térbeli tájékozódásról meglévő tudományos ismereteket, illetve információval szolgáljon arról, hogyan működik agyunknak ez a területe.

A demencia 2050-re világszerte 135 millió embert érint majd - derül ki a "A demencia globális hatása" című jelentésből (2013-2050). A betegség megakadályozza az új emlékek kialakulását, gyakran elszigetelve és összezavarva az érintetteket. Számos demenciával küzdő ember számára az első jel a tájékozódási képesség elvesztése, amelynek következtében még a jól ismert helyeken és környezetben sem képesek eligazodni és tájékozódni.

A jótékony célú kezdeményezés neves külföldi tudósok, kutatók, játékfejlesztők és a Deutsche Telekom Csoport együttműködésében valósul meg.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!