mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Berkes Péter
Dr. Berkes Péter
Ambitious Group
Stratégiai igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Világelső akar lenni a Huawei
2016-06-07 17:00 [MTI + Mediainfo.hu]

Az Apple és a Samsung megelőzésével és 25 százalék feletti piaci részesedés megszerzésével öt év alatt világelső kíván lenni a Huawei az okostelefon piacon.

"Világelsők akarunk lenni az okostelefon piacon. Hosszú küzdelem lesz, de mi kitartóak vagyunk" - fogalmazott Richard Yu, a Huawei fogyasztói elektronikai üzletágának igazgatója a Wall Street Journal és a f.ounders által Hongkongban rendezett "Converge" technológiai konferencián.

A sencseni Huawei a svéd Ericsson mellett egyike a világ legnagyobb mobil távközlési berendezés gyártóinak, de az elmúlt pár évben gyors ütemben növelte piaci szerepét az okostelefonok gyártásában is. Olyannyira, hogy piaci részesedésben rohamosan csökken a lemaradása a Samsung és az Apple mögött.

Az idei első negyedévben például a Gartner Inc. piackutató vállalat adatai szerint a Huawei 59 százalékkal növelte az eladásait, míg a Samsung eladásai stagnáltak, az Apple eladásai pedig 14 százalékkal csökkentek. A Huawei piaci részesedése így 8,3 százalékra emelkedett a Samsung 23 és az Apple 15 százaléka mögött.

A Huawei nem csak az eladási számok, de a minőségi mutatók terén is erősít. Termékei egyre növekvő hányadát teszik ki a prémium kategóriás készülékek. "Növekedésünket elsősorban a prémium kategóriás termékeknek köszönhetjük" - mondta Richard Yu. "Ha az élre akarsz kerülni, akkor az élvonalban kell jól teljesíteni" - fogalmazott.

A Huawei milliárdokat fordít technológiai fejlesztésekre annak érdekében, hogy felvehesse a versenyt a Samsung és az Apple termékeivel a nemzetközi piacokon. Tavaly a Huawei 9,2 milliárd dollárt fordított kutatás-fejlesztésre, többet az Apple 8,1 milliárd dollárjánál, de kevesebbet a Samsung 12,5 milliárd dolláros fejlesztési költségvetésénél.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!