mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kiteljesedett az irodai post-it vetélkedés
2016-06-13 13:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Több médiaügynökség vett részt abban a post-it versenyben, amely arról szólt, ki tudja viccesebben dekorálni a saját irodáinak üvegablakait úgy, hogy az kívülről tökéletes ablakdekorációnak tűnjön.

A vetélkedés egy egyszerű "Hi" üzenettel kezdődött, a Havas Worlswide ennél sokkal kreatívabb módon pedig egy kézből kieső mikrofonnal reagált. A médiaügynökség alkalmazottainak hosszú napjuk volt, munkaidő után maradtak bent, hogy 4 órán keresztül post-it lapokat ragasszanak belülről az iroda ablakaira.

"A post-it harc igazán ütős lett" - vélte Laura Maness, a Havas new york-i elnöke. Hozzátette, a Havas munkatársak gyakorlatilag egy új csatornáját alkották meg a kreativitás és az együttműködés kifejezésére - tudósított az Adweek.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!