mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A tizenévesek csak harmada fizetne content-ért
2016-06-22 13:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Amdocs kutatása a 15-18 évesek és a digitális technológia összefüggéseit vizsgálta.


A kutatás igazolta, a szolgáltató vállalatoknak egyre nehezebb megérteni ennek a generációnak az igényeit: a megkérdezettek mindössze 12%-a érezte úgy, hogy a szolgáltatók felfogják az ő életstílusukat és termékeikkel igazodnak az igényeikhez. 30 százalékuk tudott beszámolni rossz ügyfélszolgálati tapasztalatról az elmúlt egy évben, míg 46 százalékuk beszélt arról, soha többé nem fogja használni az ügyfélszolgálati csatornákat.

A tinédzserek 43 százaléka egyetért azzal, hogy az okostelefonok segítenek abban, hogy cool-abbá váljanak. 52 százalékuk első dolga reggel, hogy ellenőrizzék a social media oldalukat. 30%-uk pedig azt állította, hogy nem ismerkedne olyan emberekkel, akiknek nincs Facebook vagy WhatsApp account-ja.

A kutatás résztvevőinek 47 százaléka rendszeresen használ emojikat és 45%-uk posztol fényképeket. Rossz hír a családtagoknak, hogy a 15-18 évesek 56 százaléka lesz ideges, ha nincs állandó internetkapcsolata és csak 52% érez feszültséget, ha a családjuktól van elválasztva. 55% ért egyet azzal, hogy a gyors internethozzáférés alapvető emberi jog.

Az ingyenes tartalom nagyon népszerű, 53%-uk stream-el és 17%-uk rendszeresen le is tölt tartalmakat. Legyen szó televíziós, vagy zenei tartalomról, a tinédzserek kevesebb mint harmada fizetett valaha tartalomért.

Nem meglepő módon a tinédzserek körében a legnépszerűbb cégek a Google (60%-os kedveltség), a Facebook 48, a WhatsApp 42%-ot ért el.

A korosztály kapcsolódása a tech szektorhoz egészen megdöbbentő: 66%-uk lenne elégedett egy Bill Gates-éhez hasonló karrierrel, 50% lenne boldog Youtube sztárként, de még a popsztár szakma is vonzó 38% számára.

Futurisztikus, hogy 78%-uk mondana igent arra a kérdésre, hogy hordana-e állandóan egy internet kapcsolattal rendelkező eszközt a karján, 38 százalékuk pedig ezzel le is cserélné a mobilját. 66% véli úgy, hogy sok munkahelyen robotok dolgoznak a jövőben és negyedük számít arra, hogy előbb-utóbb egy robot lesz a legjobb barátjuk - olvasható az Advanced TV-n.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!