mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Díjat nyert a New York Times alkalmazása
2016-07-04 18:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Taroltak a hagyományos médiamárkák a legfontosabb reklámversenyen, a Cannes Lionson.

Nem sokkal azután, hogy az Economist megnyerte a maga díját a Cannes Lionson, a New York Times is bezsebelt egy Nagydíjat - adta hírül a DNV ONLINE.

Az amerikai napilapot szórakoztatás kategóriában díjazták virtuális-valóság alkalmazásáért, a Displacedért.



Az appot érdekes módon Los Angelesben készítették.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!