mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
DOOH kampány a biztosítás nélkül autózás veszélyeiről
2016-07-08 14:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Egyesült Királyságban több mint egymillió autónak nincs kötelező felelősség biztosítása. Erre a veszélyre hívja fel egyhónapos kampányában a figyelmet a Churchill Motor Insurance.

A kampányban a manchesteri, a leedsi, a birminghami és a londoniakat értesítik arról, hogy egy-egy forgalmas útszakaszon hány autós haladt át nem-biztosított járművel. A digitális kijelzőkön megjelenő real time információk azután lesznek láthatók, miután a rendszer összeveti a gépjármű biztosítási adatbázis adatait az áthaladók rendszámával.

A kampány célja a figyelmeztetés: ha az autósok olyan üzenettel találkoznak egy adott útszakaszon, hogy aznap több száz nem-biztosított jármű haladt arra, akkor vélhetően óvatosabban fognak vezetni.

A Churchill Biztosító kampányában a WCRS és az Ocean Outdoor vett részt. Dino Burbidge, a WCRS technológiai és fejlesztési igazgatója arról beszélt, hogy ez a DOOH kampány nagyszerű példa arra, hogy mennyire sikeres az a marketingüzenet, amely a megfelelő embereket szólítja meg a kellő időben és helyen - idézte a szakembert a Screen Media Daily .



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!