mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hatékonyabbá tehetők a járműhirdetések
2016-07-27 10:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Zipcar pontosan nyomon tudja követni, hányan látták a reklámfóliával dekorált partnerautókon lévő hirdetéseket. Egy autós havonta 400-600 dollárt kereshet, attól függően, mekkora a járműdekoráció felülete.

A Zipcar ezzel a kampánnyal ötvözte az old-school járműdekorációt az új technológiával. A kampányban a Zipcar partnere a Wrapify, egy san diego-i startup, amely autótulajdonosoknak fizet, ha megengedik, hogy reklámokat helyezzenek el a járműveiken. Minden autót érzékelővel látnak el, amelyek alapján a hirdetők pontos információkat kapnak arról, merre haladnak a "reklámfelületek" és mennyi ember látja azokat.

A Wrapify alapító-vezérigazgatója, James Heller arról beszélt az Adweek-nek, hogy a szolgáltatásukkal egyfajta hidat szeretnének építeni az out-of-home reklámozás és a digitális marketing közé.

A tavaly alapított Wrapify gyorsan bővül, 25 amerikai városban 35 ezer autótulajdonos csatlakozott a programhoz. Egy autós havonta 400-600 dollárt kereshet, attól függően, mekkora a járműdekoráció felülete és mennyi ideig tart a kampány.

A cég egyik ügyfelének, a PetCo-nak a hirdetését a kampány alatt 8,8 millióan látták, ehhez a partnerautósoknak 4000 mérföldet kellett autózniuk. A Wrapify számításai szerint a PetCo-nak az egy mérföldre eső hirdetési költsége így mindössze 1,13 dollár volt.

A pontos hirdetési árakról nem beszélt Heller, annyit viszont elárult, egy 25 autóval futó 12 hetes kampány ára 1600 dollár, autónként, havonta.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!