mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Street art a MOM Parkban
2016-08-08 10:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Augusztus 1-re virradóan graffiti művek lepték el a MOM Park belső tereit. a bevásárlóközpont ezzel a merész húzással azt mutatta meg, hogy egy felújítást is lehet kortárs megközelítésben, stílusosan végezni.

A graffiti sokak számára egyet jelent az illegális falfestészettel, pedig a művészet iránt érdeklődők számára ma már megkérdőjelezhetetlen jelentőséggel bír. A MOM Park most új aspektusba helyezte a street art ezen formáját: a belső design felújítása során unalmas, megszokott takarófelületeire merész és modern külsőt varázsolt velük.

"A koncepció alapja az volt, hogy a MOM Park, ahol minden a stílusról szól, a felújítást is önmagához hűen, az egyediséget és exkluzivitást szem előtt tartva kommunikálja. Úgy gondoltuk, hogy egy prémium közegben érdekes lehet egy ilyen típusú vizuális megközelítés, hiszen a látogató éppúgy érezheti magát az utcán, mint egy kiállítás falai közt. Ezt a kettősséget oldja fel, hogy a divat, mint központi téma mindenhol megjelenik - nyilatkozta Szegedi Anna, a MOM Park Marketing és PR vezetője.

A nagy méretű takarófelületek időszerűsége és mérete ihlette a graffitik alkalmazásának ötletét, hiszen a festékszóróval létrehozott alkotások ugyanolyan átmeneti díszei a kültéri tereknek, ahogyan most a MOM Parknak. A kiválasztott 10 művész hazánk élvonalába tartozik, de más-más alkotói stílus jellemző rájuk, ezért egy meghatározott színpalettát jelöltek ki, hogy az összhatás egységes és harmonikus legyen. Ráadásul a szemfülesek a részletekben számos, a divat világára utaló motívumot is felfedezhetnek, hiszen a jelszó nem más, mint "WORK HARD, SHOP HARD".

A művek bizonyos részei egy 60x90-es kiemelhető felületre készültek, amelyeket a MOM Park Galéria értékesít, a befolyó összeget pedig jótékony célra ajánlják fel. A projekt reklámügynökségi partnere a HPS Experience.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!