mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
25%-kal több fizető WSJ olvasó
2016-08-11 10:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Bejött a Wall Street Journal online kiadásának a redesign-ja, így már 950 ezren fizetnek az online tartalomért.

Egy évvel korábban 753 ezer online előfizetője volt az üzleti/pénzügyi napilap online kiadásának. A News Corp. most lezárt negyedévében a vállalat hír és információ divíziója (WSJ, Barron's, MarketWatch.com) összesen 1,4 mrd USD árbevételt (+1%) realizált. A divízió árbevételének 23 százalékát a digitális előfizetések generálták. A nyereség 160 millió dollár - írta a TBN.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!