mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kísérletezik a The Times
2016-08-11 17:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A brit nemzeti napilap új hozzáférést tesztel: a nem-előfizetők számára heti két cikket tesz elérhetővé, s mindössze regisztrációt kér cserébe.

Siker esetén a The Times tovább növelheti előfizetői számát, amely jelenleg 182.500 online (egy éve 170 ezer volt) és 413,600 a nyomtatott verziót tekintve (egy éve 402 ezer).

A The Times esetében nem ez az első, hogy regisztrációért cserébe ingyen hozzáférhető cikkeket kínáljanak fel. Néhány hónapja lehetővé tették azt is, hogy az olvasók cikkeket osszanak meg az applikáció, email, vagy Facebook/Twitter segítségével. A The Times-nál úgy vélik, hogy az előfizetőiket nem érinti hátrányosan az, ha a videós tartalmakat bárki számára megnézhetővé teszik.

A brit lapok közül többen kikapcsolták a fizetőfalat a Brexit szavazás idején: a Financial Times egy nappal a voksolás előtt, míg a The Times annak másnapján is - írta a Digiday.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!