mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A szépirodalom felé nyit a The New York Times
2016-08-15 13:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Kizárólag a nyomtatott vasárnapi számban kapnak helyet szépirodalmi, prózai írások.


Bár a The New York Times esetében is prioritás a digitális terjeszkedés, a lap a nyomtatott verzióból is igyekszik kihozni a lehetséges maximumot. Ennek érdekében a vasárnapi kiadásban Colson Whitehead író új regényéből publikáltak egy önálló fejezetet. Az egy Georgia-i ültetvényről megszökő rabszolga történetét elmesélő regény szeptemberben jelenik meg.

Közleményében a The Times tudatta az olvasókkal, a 16 ezer szavas könyvrészlet nem jelenik meg digitális formában, a szerkesztő Jake Silverstein pedig további irodalmi művek részleteinek publikálására tett ígéretet.

A nyomtatott kiadáshoz kapcsolódó promóciókkal a hirdetési és terjesztési bevételek csökkenését akarja lassítani a NYT. A júniusban véget ért második negyedévben a kiadó árbevétele 12 százalékkal 131 millió dollárra csökkent. A print üzletág hirdetési bevételei 14 százalékkal estek vissza - írta a Nieman Lab.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!