mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ügynökséggel bővít a NYT
2016-08-18 12:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Virtuális és kiterjesztett valóságra specializálódott ügynökséget vett a The New York Times.


A Fake Love nevű ügynökséget a T Brand Studio-ba integrálja a kiadó. Az ügynökség már korábban is dolgozott együtt a Times-szal, különféle VR és AR projektejen, de a referenciái közt olyan nagy márkák is megtalálhatók, mint a Nike, a Twitter, a Google és a Coca-Cola.

A lapnál úgy látják, az ügynökség felvásárlása segíthet nekik a korábbiaknál komplexebb kreatív megoldások elkészítésében, amelyekkel a teljes kontent marketing ellátási láncot támogatni tudják majd.

A Fake Love a NYT második idei akvizíciója: a márciusban megvett Hello Society egy olyan influencer marketingügynökség, amely közösségi médiasztárokat kutat fel, hogy részt vegyenek márkázott tartalom kampányok lebonyolításában - írta az Adweek.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!