mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Meglepetés a Kékszalag győztesének
2016-09-01 09:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az idei Kékszalag vitorlásversenyt is megnyerő Litkey Farkast óriásplakátok várták a Balaton körül győzelme után.

Óriásplakátokkal köszöntötte az immár 12. Kékszalag győzelmét besöprő vitorlást egyik legrégebbi támogatója, a Dockyard. A plakátakción túl a támogató a győztes katamaránon VIP-törzsvevőinek és néhány szerencsés Facebook nyertesnek is megköszönte a lojalitását.

A Dockyard üzlethálózat hosszú évekig volt öltöztető partnere a Magyar Vitorlás Szövetségnek, és számos vitorlás csapatot támogatott, többek között immár 9. éve Litkey Farkast és a vitorlás Kékszalag csapatát.

A márka idén kommunikációban is újított: a legeredményesebb balatoni kormányos 12. győzelmét meglepetés óriásplakátokkal ismerték el. Ezeket a győzelem után már pár nappal láthatta a közönség és maga a főszereplő is. Sőt, törzsvevőinek és a Facebook közösségéből kisorsolt tagoknak augusztus végén közös vitorlázást is szervezett a Dockyard az idei Kékszalag-győztes katamaránon, Litkey Farkassal.

"Általában szeretjük, ha a vásárlóink nem csak az üzleteinken belül hallanak rólunk, kerülnek velünk kapcsolatba. Fontosnak tartjuk, hogy olyan élményeket is kössenek hozzánk, amelyek kapcsolódnak a falakon túli aktív életmódhoz, jó kicsit elrugaszkodni az "adjunk egy kis plusz kedvezményt vagy utalványt" gondolatától. Egyszersmind szeretjük időről időre megköszönni leghűségesebb vásárlóinknak a töretlen bizalmat. Ez a nyár végi, emlékezetes vitorlázás olyan élmény, amely mindkét célt kitűnően szolgálta" - mondta mondja Kun Álmos, a Dockyard marketing vezetője.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!