mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szabó Ákos
Szabó Ákos
Adaptive Media
üzletfejlesztési vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Francia társkeresőt vesz az ELITTÁRS
2016-10-07 16:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az ELITTÁRS anyavállalata, az Affinitas GmbH bejelentette az Attractive World nevű francia társkereső nem nyilvános áron történő megvásárlását. A prémium társkeresőnek ez az első felvásárlása.

A szolgáltatás továbbra is mindkét márkával jelen lesz a piacon, azonban ez a lépés elősegítette, hogy a cég a prémium és komoly társkeresők piacvezetőjévé váljon Franciaországban. 2016 első felében elért 23 százalékos globális növekedéssel, az ELITTÁRS anyacége segíteni tudja az Attractive World új piacokon történő gyors növekedését.

Jeronimo Folgueira, az ELITTÁRS vezérigazgatója a következőt nyilatkozta: "Nagy örömünkre szolgál, hogy az Attractive World-öt a prémium társkereső márkáink között tudhatjuk és ezzel megszilárdítottuk piacvezető pozíciónkat Franciaországban, valamint a legsikeresebb országunkká tettük azt az USA mellett. Úgy érezzük, hogy az Attractive World kiegészíti az elit márkáinkat, mint az ELITTÁRS brandet, és mindkét márka erejét kihasználva, egy szilárd alapot tudunk létrehozni a nemzetközi prémium internetes társkeresők szektorában. Sok lehetőséget látunk az Attractive World angol nyelvű piacokra történő belépésében. Az ELITTÁRS anyacégének hatalmas tudását használva az Attractive World-ből egy nemzetközileg elismert márkát tudunk kovácsolni."

Az Attractive World 2007-ben indult, egy szakemberek által jóváhagyott regisztrációs folyamat által kínál lehetőséget a felhasználóknak a szerelem megtalálására, amelyben három jelentkező közül csak egy felhasználó jut át a végső rostán. Az ELITTÁRS oldalhoz hasonlóan, az Attractive World is azon egyedülállókat célozza meg, akik egy komoly, hosszútávú kapcsolat reményében regisztráltak, a minőséget fontosabbnak tartva a mennyiséggel szemben.

Az Attractive World jelenleg Franciaországban, Luxemburgban, Belgiumban és Svájcban nyújt szolgáltatást, a cég hat év alatt hatszorosára növelte az árbevételét és 2016-ra 15 százalékos a várható nettó nyereségre számít.

Ludovic Huraux, az Attractive World alapítója így reagált a történtekre: "Büszke vagyok rá, hogy az Attractive World új kihívások elé néz. Úgy gondoljuk, hogy ez az izgalmas fejezet a cég életében új lehetőségeket nyit meg a márka előtt és sokkal nagyobb sikereket érhetünk el a terjeszkedéssel."




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!