mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Király András
Király András László
The Cook Kft.
projekvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hűségakcióval erősít a The Times
2016-10-20 18:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A The Times és a The Sunday Times a jól bevált receptet alkalmazza: a Caffé Nero kávézólánccal közös hűségakciót indított és a saját standjáról kínálja az aktuális lapszámot a kávézó vendégeinek.

A kampány során azok a vendégek, akik a kávéjuk mellé egy újságot is vásároltak, minden tizedik lap után egy ingyen kávét kaptak ajándékba a kávézólánc jóvoltából. Míg a kávézó ezzel az extra szolgáltatással motiválja a fogyasztókat a visszatérésre, addig a "dupla" hűségakció kiváló lehetőséget biztosít az újságnak is, hiszen az országos kávézólánc tökéletes disztribúciós csatornaként szolgál.

Az újság ezzel a kampányával a médiamarketing remek példáját nyújtja, nem csak más printmédiumok, de egyéb FMCG hirdetők számára is, hiszen a közvetlen eladásösztönzésen túl fontos szerepet játszik a spontán márkaismertség fenntartásában is, ami a mindennapi fogyasztású termékek esetében a legjelentősebb kommunikációs célok egyike.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!