mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kávéval kötötte össze Budát, Pestet és a világot a NESCAFÉ
2016-10-26 11:03 [Marketinginfo.hu]

A márka eseményén az ikonikus piros bögrék játszották a telefonkagyló szerepét, így a Budán és Pesten egy-egy fél kávéházi asztalnál helyet foglaló érdeklődők rádiókapcsolat segítségével kávézhattak.

A kávé világnapjára tervezett globális kampányt megelőzően a NESCAFÉ a Duna jobb és bal partja közé egy speciális távbeszélővonalat épített a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, valamint a Budapesti Corvinus Egyetem elé, hogy utána egy világot átszelő lánccal kössön össze több millió kávérajongót.



"Az akcióval a kávé embereket összekötő, közösségépítő erejét kívántuk bemutatni" - mondta el Szuhai Róbert, a NESCAFÉ brand managere.

Október 1-én bárki részt vehetett a 60 ország bevonásával megszervezett közös reggeli kávézásban, ha azt megelőzően goodmorningworld és a hungary hashtaggel egy szelfire hajazó videót töltött fel a NESCAFÉ Facebook oldalára, amelyen a barátság jelképeként a forró kávéval teli bögrét virtuálisan átvette, majd továbbadta valakinek. Az ezekből a kisfilmekből összefűzött különleges, "24 óra a világ körül" videó a közösségi médiában volt látható (Facebook, YouTube és Twitter). Az eseményre felhívó "Kávézz a világgal" videót már több, mint 250 ezren látták a NESCAFÉ magyar közösségi csatornáin.

A közvetítés a koalák földjén startolt és a napfelkeltét követve haladt tovább szinte az egész világon. Hozzánk 10:00-kor ért, ekkor lehetett látni a Magyarországról feltöltött videókat egy helyi bejelentkezés során. Mi magyarok a szomszédos Ausztriától kaptuk a bögrét és egy kicsit nagyobbat kellett nyújtózni az átadáskor, mert a márka hazájába, Svájcnak passzoltuk tovább. A rendhagyó közös kávézás óriási sikert aratott, ugyanis 15 millió embert ért el a livestream, amelyet 3 millióan követtek élőben világszerte.

A NESCAFÉ kávé világnapi aktivitásaiért és a közösségi médiás kampányért a HPS felel, az ezt kísérő PR-tevékenység az Uniomedia munkája.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!