mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vaszily Miklós
Vaszily Miklós
ECHO
vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elveszett embereket segít megtalálni a citylight
2016-11-01 10:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A brit jótékonysági szervezet, a Missing People felismerte, a Pokemon Go játék annyira népszerű, hogy segíthet felhívni a figyelmet az eltűnt személyekre.

A szervezet a Bartle Bogle Hegarty programmal együttműködve valósította meg a Pokemon Go kampányt. Londonban mintegy 5 millióan rendszeresen Pokemon Go-znak, évente pedig 250 ezer ember tűnik el a brit fővárosban. A játék ihlette plakátokon ilyen eltűnt emberek fényképe látható, London legforgalmasabb helyein, a Trafalgar Square-n és a Waterloo Station-ön - írta a Trendhunter. Mivel a Pokemon Go játékosok általában a mobiljukat nézve sétálnak, a kampányelemek kiegészültek padlómatricákkal is.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!