mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Városi kalandokra hív a digitális plakát
2016-11-03 14:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Posterscope és a Vizeum dinamikus DOOH kampánya a Timberland-nak készült.


A plakátok a Posterscope platformját, a Livepostert használva arra mutatnak rá, hogy a helyi látványosságok mennyi idő alatt járhatók be gyalog és mindezekkel mennyi kalóriát lehet elégetni. A Liveposter arra képes, hogy a kihelyezett plakátokon ugyanazon kreatív tartalom mellé a helyhez illeszkedő szöveges kiegészítést jelenítsen meg.

Stacey Leonard, a Vizeum ügyvezetője szerint az egyszerre releváns és inspiráló tartalmakat kínáló out-of-home megoldások egyfajta szabványként működhetnek majd a jövőben - írta a Pioneering OOH.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!