mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szárnyal a brit outdoor reklámpiac
2016-11-08 11:07 [Marketinginfo.hu]

Az év első felében 5,2%-kal nőttek a reklámköltések az Egyesült Királyságban, a digitális out-of-home média piac pedig 28,9%-kal bővült.

Az 5,2%-os növekedés - amely magasabb az elemzői várakozások átlagánál - hatására 10 milliárd fontra nőtt a brit reklámpiac féléves bevétele. Az out-of-home reklámköltések a második negyedévben 273 millió font (+9,6%) bevételt generáltak, s ezen belül a digitális OOH költések 30,5 százalékkal növekedtek az előző év azonos időszakához képest. Összesítve az OOH piac teljesítményét, azon belül a digitális out-of-home hirdetések aránya már meghaladja az 1/3-ot. Az elemzői várakozások szerint az OOH ágazat lendülete kitart az év végéig: az éves növekedés 4,8% lesz, a jövő évi pedig 2,4% - írta a Pioneering OOH.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!