mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Világproblémák a Twitter köztéri kampányában
2016-11-15 13:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az üzenetek egyszerűek, letisztultak, jórészt képi hatással kommunikálnak: fegyverekről, olvadó sarki jégről, politikáról, kiegészítve a közismert # szimbólummal.

Jack Dorsey vezérigazgató szerint a Twitter olyan hely, amely megmutatja, mi történik épp a világban, legyenek azok a világ meghatározó eseményei, vagy egyszerű user-aktivitások. A hirdetőtáblák fókuszában a globális események, problémák állnak.

Az üzenetek egyszerűek, letisztultak, jórészt képi hatással kommunikálnak: fegyverekről, olvadó sarki jégről, politikáról, kiegészítve a közismert # szimbólummal. Jayanta Jenkins, a Twitter kreatív igazgatója elmondta, a kampány célja, hogy megértessék az emberekkel, mire is használható ez a platform - írta a Business Insider.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!