mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Készül az Ipar 4.0-ra a T-Systems
2016-11-17 16:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Kiterjesztett valóság, automatizált gyártás, smart parking: a Digitális Regionális Csúcson a T-Systems bemutatja azokat a legizgalmasabb technológiai megoldásait, amelyek támogatják az Ipar 4.0 folyamatait.

A Nemzetgazdasági Minisztérium által szervezett konferencia célja, hogy láthatóvá tegye a digitalizáció által létrejött kihívásokat, és találkozási pontot teremtsen a döntéshozók és az ipari és az infokommunikációs szektor képviselői számára.

A november 17-én kezdődő kétnapos konferencia kapcsolódó kiállításán a Deutsche Telekom Csoportot a rendezvény koncepciójába illő standdal a T-Systems Magyarország képviseli. A helyszínen, interaktív módon és demók segítségével bemutatott megoldások között megtalálható a T-Systems Magyarország automatizált gyártástechnológiában, termelésmenedzsmentben alkalmazható rendszere (MES - Manufacturing Execution System), az ipari környezetre optimalizált vírusirtó megoldása, valamint egy AR - augmented reality, kiterjesztett valóság - alkalmazás, amely a Kitchen Budapest bevonásával került kifejlesztésre.

További példákat mutatnak be az IoT, vagyis a dolgok internete alkalmazási lehetőségeire ipari környezetben és az önvezető autózásban, valamint a látogatók megismerhetik a T-Systems smart parking rendszerét is, amely teszt üzemmódban már működik a vállalat irodaházának parkolójában. A kiállítói térben helyet kap a cég már működő smart city megoldásait szinte teljes körűen bemutató terepasztal, ahol az egyes szolgáltatási funkciók látványos megjelenítésére van lehetőség. A kiállított megoldások egyesével és összességében is arra hívják fel a figyelmet, hogy milyen fejlődési lehetőségekkel bír az Ipar 4.0 modell alkalmazása és milyen változásokat hozhat a közeljövőben a digitális forradalom.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!