mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
20%-kal csökkenti hirdetési felületét a Bild
2016-11-28 15:01 [Marketinginfo.hu]

Az agresszív reklámok közül kevesebb lesz a felugró ablak, a videó és a cikkekre rátelepedő kifutó hirdetés.

A Bildet kiadó Axel Springer célja, hogy az olvasók ne érezzék tolakodónak a kereskedelmi célú megjelenéseket az online bulvárlapon. Stefan Betzold, a Bild Digital ügyvezetője elmondta, elsősorban azokat a hirdetési felületeket szüntetik meg, amelyek méretükhöz képest kevés bevételt generálnak.

Az új formátumban a hirdetések mérete rögzített, a reklám a tartalom mellett helyezkedik el és csak akkor látható, ha az olvasó az adott részhez görget. A Bild az új hirdetési struktúrában egy 24 órás, mobilra optimizált, 5 milliós impression-t garantáló csomagért bruttó 70 ezer eurót kér. A kiadó szerint a hatékonyság egyértelmű, kutatásuk alapján a hirdetések felismerése 3-szorosára nőtt a régi formátumhoz képest. A Bild beszüntette az együttműködést a hirdetés-értékesítő hálózatokkal is, amelyek elhelyezett reklámjai csökkentették a felhasználói-olvasói élményt.

A Bild abban bízik, hogy az új hirdetési rendszerben javul az oldalak betöltési sebessége is. A Google Page Speed eszköze alapján van is még hova fejlődni: a Bild 66/100 pontot kapott a felhasználói élményért és 43/100-at az oldalsebességért. A Bild lépésének másik oka a harc a hirdetésblokkolók használata ellen - olvasható a Digiday-en.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!