mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Óvodások a Lenovo új kampányában
2016-12-06 12:39 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az integrált kampány során a márka kutatást végzett a gyermeki és felnőtt kreativitásról, melynek eredményeit egy óvodásokkal forgatott videóval együtt publikálta.

A HPS által jegyzett kreatív koncepció a termék, a Lenovo Yoga Book kreatív oldalát mutatja be, mely alkotásra ösztönözve képes visszahozni a gyermeki kreativitásunkat bármely életkorban.

Óvodás gyermekkel és szüleikkel forgatott videó mutatja be a reprezentatív Yoga Book kutatásának eredményeit, melyből kiderül, hogy a gyermekek sokkal kreatívabbnak tartják magukat, mint a felnőttek. A megkérdezett óvodás gyermekek igazolták is a kutatás eredményeit, melyből kiderül például, hogy mindössze a felnőttek 22%-a tartja magát az átlagnál kreatívabbnak. A magukat az átlagosnál kreatívabbnak tartó csoport pedig nem csak gyermekkorában rajzolt gyakrabban, de felnőttként is többször ragad ceruzát, és jobban igényli a kreatív tevékenységeket, melyeket kikapcsolódásként végez, és élvezi a stressz csökkentésére gyakorolt pozitív hatásait is. Ezzel szemben az óvodások szinte kivétel nélkül úgy gondolták, hogy tudnak rajzolni, és kreatívnak vélték magukat.

A kutatásból arra is fény derül, hogy a felnőttek kreativitását nem annyira érzelmi, mint racionális okok gátolják. Az időhiány, az anyagiak, a szabályok és az iskolai végzettség mind-mind szerepet játszanak abban, hogy felnőtt korban sokkal racionálisabbak vagyunk és csökken a kreativitásunk. Azonban a gyermekeink erre a trendre is pozitív hatással vannak: ugyanis a gyermekes felnőttek sokkal gyakrabban végeznek alkotó tevékenységet gyermektelen társaiknál.

"A Lenovo Yoga Book egy igazi alkotásra ösztönző 2 az 1-ben eszköz, amely amellett, hogy tabletként és laptopként is használható, rajzpadként erősíti a bennünk rejlő alkotó énünket. Így az alkotószellemre, a kreativitásra helyezve a hangsúlyt szeretnénk ezt a funkcióját bemutatni a fogyasztóknak, és a kutatással felhívni a felnőttek figyelmét a kreativitás és az alkotókészség ápolásának fontosságára" - mondta el a kampányról a koncepció megálmodója, Zorigt Batjin, a HPS Experience PR divíziójának vezetője.

A PR kampányt 2 hétvégén át egy helyszíni aktivitás is kísérte, ahol a kilátogató vendégekről egy profi karikaturista készített találó portrékat a Lenovo Yoga Bookon.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!