mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kivételes helyzetben a Vogue
2016-12-12 18:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A divat-életmód magazin semmit nem érez abból, hogy a print média jelentősége és piaci részesedése évről évre csökken.


Az idei év első felében több mint egymillió brit szokott le a magazinvásárlásról, vagy mondta fel az előfizetését. Olyan magazinok húzták le a rolót (vagy álltak át a csak-online üzemmódra), mint a Loaded, a Zoo, az FHM; a 64 éves zenei szaklap az NME pedig arra kényszerült, hogy ingyenes terjesztésre átállva keressen új piacokat magának.

Mindezekből a problémákból a Vogue semmit nem érez, egy-egy kiadványuk vaskosabb, mint egy IKEA katalógus. Nicholas Coleridge nemzetközi elnök szerint a siker titka, hogy online eszközökön a prémium magazin formátum egyszerűen nem, vagy csak szegényesen működik.

Hozzátette, a legigényesebb papírra nyomott magazinok továbbra is vonzók az olvasók szemében, a hirdetők pedig megértik ezt a fajta rajongást. Az olvasók, a hirdetők, a divatszakma, a művészet és az életmóddal kapcsolatos tartalmak így együtt járultak hozzá ahhoz, hogy a 100 éves Vogue még mindig trendi.

A Group M előrejelzése szerint a brit magazinpiacon idén 14%-kal csökken majd a hirdetők költése (320 millió fontra), a luxus magazinok piaca viszont csúcsokat döntöget. A Vogue centenáriumi kiadása idén júniusban 464 oldalon jelent meg, ami rekord, mint ahogy az abban a számban eladott 264 oldalnyi hirdetés.

A Havas Media Group kiadó-igazgatója Jo Blake azzal magyarázta a töretlen hirdetési kedvet, hogy a luxusmárkák prémium minőségű magazinokban szeretnék megszólítani a számukra fontos olvasóközönséget, lehetőleg ott, ahol a konkurencia nincs jelen.

Idén szeptemberben a Vogue-ból 230 ezer fogyott (az átlagos példányszám 200 ezer), míg 1989-ban, jóval az internet időszak előtt, 135 ezret tudtak eladni.

A Vogue konkurensei közül a Wallpaper sem panaszkodhat, a 20. évfordulójukat egy 508 oldalas kiadással ünnepelték - írta a the Guardian.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!