mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Reményteli adatok a The New York Times-tól
2016-12-13 13:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Bár a nagyhírű amerikai lap hirdetési bevételei az összbevételének csupán egyötödét adják, és jövőre sem számítanak nagyobb áttörésre, mégis elgondolkodtató adatok láttak napvilágot a The New York Times háza táján.

Legfrissebb közleményükben beszámoltak arról, hogy a korábbi reklámbevételeikből származó összegeket milyen egyéb forrásokból sikerült pótolni, ezzel egy újabb lendületet adva a printpiacnak.

Az egyik növekvő bevételi forrás a digitális előfizetéseinek fellendülése, a másik a natív hirdetésekből, valamint a rendezvényekből származó új bevételek. Mark Thompson, a cég egyik vezetője reményteli hírekről számolt be a printelőfizetések frontján is: miután 2015-ben a The New York Times kinyilvánította szándékát, hogy 2020-ra megduplázza a digitális bevételeit, nemrég bejelentették, hogy a lap a jelenlegi 1,3 millió digitális előfizetői számát 200.000-rel növelte csak ebben a negyedévben, részben az amerikai elnökválasztásnak köszönhetően.

A The Times sikere sajnos nem minden kiadó számára követhető és megismételhető, de a lojális olvasótáborral rendelkező lapok számára ez a példa nem csak az előfizetésekből származó bevételek növekedése miatt lehet érdekes, hiszen az országos lefedettséggel hirdető márkák számára a kiadók prémium áron értékesíthetik felületeiket, ami pedig pozitívan hat a klasszikus hirdetési bevételekre, ráadásul ezzel új lendületet adhatnak a minőségi újságírásnak - írta a Magyar Lapkiadók Egyesülete.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!