mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Republic Group - BCMA együttműködés
2017-01-13 11:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Republic Group megkezdte együttműködését a BCMA szervezettel, amely a világ legnagyobb, reklámügynökségeket, médiumokat, gyártókat tömörítő szervezete.

Fabricius Gábor a Republic Group innovációs igazgatója és Furák András a Republic Group portfolió igazgatója Andrew Canter-rel, a BCMA (Branded Content Marketing Association) global CEO-jával és Greg Turzynskival tárgyalt a közép európai teendőkkel, a piaci edukációról es jövőbeni együttműködésről a mai napon Londonban. A Republic Group látja el a regionális központ szerepét ezután, mely a tagok toborzását és a szakmai információk elérhetőségét, kutatásokat és konferencia szervezést jelent 2017-től.

Az első ilyen rendezvény a Kreatív szaklappal közösen, Multi Screen Advertising címmel kerül megrendezésre, melynek időpontja márc. 9.

A résztvevők egyetértettek abban, hogy fontos és egyre inkább előtérbe kerül a Y és Z generáció reklámfogyasztása, hiszen ebben a korcsoportban a legmagasabb a reklámkerülés, ez a generáció csak hasznos tartalmat hajlandó fogyasztani, ezért a branded content kiemelt jelentősségű stratégiai szempont már ma is a globális vállalatok marketing stratégiájában. A BCMA a Republic Groupot bízta meg a szervezet tudásának lokális megosztásával és a Közép-Európai piac edukációjának irányításával.

Andrew Canter elmondta, hogy "a jövő a márkák által generált tartalmakról szól, online, vagy mobilos platformokon, ezért kulcs, hogy a hirdetők tisztában legyenek a branded content, branded entertainment valódi hasznával".

Fabricius Gábor hozzátette, hogy "ebben a tendenciában a magyar piac relatíve elmaradott, ezért fontosnak tratja a Republic Group hogy az amerikai, nyugat európai és vezető ázsia trendek jelen legyenek a csoport szolgáltatásai között."

A Republic Group ezen új szolgáltatások bevezetését márc. 9-től kezdi meg, mely a branded content, branded entertainment, és gaming területeket foglalja magában. A szolgáltatások bevezetéséért Fabricius Gábor a vállalat innovációs igazgatója felelős.

A Republic Group 20 éve foglalkozik branding-el, szolgáltatási köre a legszerteágazóbb, a legnagyobb márkáknak dolgozott az immár közel 80 fős vállalat.
A szolgáltatás elindítása mellett nagy szerepet vállal a magyar reklámpiac edukációjában is, ahogy eddig is. Ezért Magyarországra hozza a Branded Content Marketing Association Worldwide hálozatát. A Republic Group hozta létre immár 15 éve a téma legrelevánsabb és legnagyobb közép-európai konferenciáját a Brandfestivalt is, ahol Nobel díjasok és más nemzetközi vezető gondolkodók, szakember adnak elő évről évre.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!