Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser

![]() |
|
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Egyre többet érnek a magyar sportolók a cégeknek
2019-04-02 13:03 ![]() Kántor Kata GfK Hungária Kft. média szektormenedzser ![]()
|
|
SHR% (közönségarány)
Reception Share (RSH%) Egy nézőre jutó nézett idő (Average Time Spent, ATS) ![]() ![]() Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre! |
jogi tudnivalók | médiaajánlat | impresszum | webmester© 2000-2019. www.mediainfo.huProgrammed and hosted by Lampyon |