mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Interaktív plakátkampány az Accenture-től
2017-03-17 18:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Budapestet ellepő, elsőre hagyományosnak tűnő citylight plakátokon az Accenture munkatársai szerepelnek nem mindennapi környezetben.

A plakátokra irányítva telefonunkat ugyanis előjön a plakát egyedisége: a telefonon életre kelnek a szemeink előtt az Accenture kollégái, Zsófi, Dávid és Reding, akik különböző élettörténeteket mesélnek el, hangeffektekkel megfűszerezve.

Az Augmented Reality - magyarul kiterjesztett valóság - egy olyan technika, amely során valós időben manipulálnak egy videoképet egy 3D-s objektum beillesztésével. A 2016-os évben a VR (Virtual Reality), vagyis a virtuális valóság és az AR (Augmented Reality), jelentős teret hódított magának, amelyet a hirdetési piac is elkezdett felfedezni és a technológiát használni. A piac felfutását támogatja az okostelefonok magas száma is, melyek nagy többsége képes a szükséges minőségű videók lejátszására és kamera is van bennük - vagyis tökéletes terepet biztosítanak az AR-technológia számára.

Most bárki könnyűszerrel szerezhet saját tapasztalatokat is az AR-ben rejlő látványos és forradalmi lehetőségekre, mivel az Accenture a főváros 100 különböző pontjára helyezett ki olyan plakátokat, amelyek AR effektekkel vannak felturbózva. Ez azt jelenti, hogy amennyiben letöltünk egy appot a telefonunkra - hogy ezen keresztül vehessük szemügyre a plakátokat - akkor megnyitás után azok hihetetlen módon kelnek életre a szemünk láttára.

Az interaktív plakátkampány jól illeszkedik az Accenture profiljához, amely a világ 120 országában közel 400 000 munkatársával az innováció ösztönzésére és a munkavégzés feltételeinek javítására törekszik nap mint nap - miközben izgalmas és érdekes projektjeihez folyamatosan keresi az új munkaerőt Magyarországon is.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!