mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Király András
Király András László
The Cook Kft.
projekvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nem hétköznapi óriásplakát nem hétköznapi órával
2017-03-21 18:42 [Marketinginfo.hu]

Az egyik előnye a Samsung Gear S3 intelligens karóra kialakításának, hogy az első pillantásra úgy néz ki, mint a hagyományos óra.

A prémium óra funkciók könnyebb elsajátítása érdekében, Samsung elindította szokatlan kampányt - olvasható a Pioneering OOH-on.

Figyelembe lett véve egy hétköznapi helyzet: egy buszmegállón elhelyeztek egy okos óriásplakátot, amely kommunikál a várakozó utasokkal, meglepetéssel. A billboardon egy "statikus" férfi modell pózol az órával. Ha valami mozgás történik a buszmegállóban, a modell életre kell és spontán reagál a helyzetre, az ingázók örömére.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!