mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kádár Tamás
Kádár Tamás
Sziget Kft.
cégvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Akció a hajléktalanok figyelmen kívül hagyásáról
2017-03-22 17:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Folkoperan egy operaház Stockholmban, amely jelenleg látja vendégül a tavaszi show-t.

"Isten álcázva" premierje március 26-ig tart. A darab témája az, hogy hogyan utasítja el a társadalom az egyes csoportokat - olvasható a Pioneering OOH-on.

A Folkoperan csapata felkért pár hajléktalant hogy szerepeljenek a promócióban. Megbízták őket a színdarab reklámozásával is és a jegyek árusításával. A hajléktalan színészek saját maguk írták a reklám szöveget és azt hogy fellépnek a Folkoperanban. A feliraton ott volt a program lényege is, az hogy az első járókelő aki szóba elegyedik velük, hajléktalanokkal 2 ingyen jegyet kap az előadásra.

A 'promotálókat' 10 különböző helyszínre helyezték el, Stockholm legforgalmasabb pontjaira.

Ezrek hagyták el szó nélkül a hajléktalanokat, üzenetükre sem figyelve, és csak 12 óra után egy járókelőnek oda tudták adni a két ingyen jegyet.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!