mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új imidzskampány a SPAR-tól
2017-03-29 13:21 [Marketinginfo.hu]

Március 23-tól "minőség. szeretem" szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. A kampány az üzletlánc alapértékeit hangsúlyozza, fő üzenetként a minőség jelenik meg benne.

A Magyarországon immár 26 éve stabilan jelenlévő SPAR folyamatosan figyeli a fogyasztói igényeket, és ezek alapján az idei kommunikációban a márkát a kezdetektől stabilan jellemző legmarkánsabb értékéhez nyúl vissza, így kerül a fókuszba a minőség, mint a vásárlók egyik legfőbb elvárása, illetve a vállalat egyik legfontosabb értéke.

A kampány egészének alapját a SPAR meghatározó üzletpolitikája jelenti: minőségi szolgáltatások, minőségi termékek és minőségi vásárlói élmény. Az élet nagy pillanatai, az összetartozás fontossága és természetesen maga a SPAR-minőség, mint fő üzenet jelenik meg az üzletlánc vadonatúj kampányában.

"A tavalyi 25. éves reklámkampányunk rendkívül sikeres és eredményes volt, így nehéz feladatnak bizonyult az idei évi koncepció megalkotása. Maga az alkotó folyamat, melynek során ez az új irány kikristályosodott, remek csapatmunkát hozott magával. A team minden tagja kreativitással fordult a márka felé, házon belül és ügynökségi vonalon is. Amire pedig a legbüszkébbek vagyunk, az maga a végeredmény, amit üdítő színfoltnak érzünk a hazai kiskereskedelmi reklámok között. Bízunk benne, hogy a fogyasztók is olyan szeretettel fogadják majd, mint amivel készítettük" - hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A minőség nemcsak a kommunikációban, hanem a megjelenítésben és a kivitelezésben is helyet kapott. A cél egy érzelmes, mégis lendületes kampány megvalósítása, amelyben mindenki egy kicsit magára ismerhet, előtérbe helyezve az emberi kapcsolatok és a minőségi pillanatok fontosságát. Az új szlogen "minőség. szeretem" kifejezi ezen élmények összességét az élet minden területén, így az élelmiszervásárlásban is.

A kampány egyes elemei print és online felületeken egyaránt láthatók lesznek, helyet kapnak újsághirdetésekben, épülethálókon, city-light posztereken, televíziós reklámokban, padlómatricán, de készültek bejárati kapu felületek, polczászlók, szórólapok és az áruházakban óriástáblákkal is találkoznak majd a vásárlók. A kampány elemei a későbbiekben a budapesti metrókocsikra, a mozgólépcsők melletti plakátokra és a Combino villamosokra is felkerülnek. Az épülethálón megjelenő reklámban - Budapesten a Bocskai úton, az Allee közelében - a szív motívum a SPAR innovatív megoldások iránti elkötelezettségének jegyében ledes világítással elevenedik majd meg.

Az arculatváltás stratégiai tervéért, koncepciójáért és teljes lebonyolításáért a SPICE Communication felel.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!