mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Marketingkampány a teknőcök közt
2017-04-27 18:48 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Pizzaháborút robbantott ki indulásakor a Tini Nindzsa Teknőcök.

A Nickelodeon animációs sorozat rajongóit 2018-ban egy új szériával is megörvendezteti a gyerekcsatorna Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles munkacímmel.

A két legnagyobb amerikai óriáscég, a Pizza Hut és a Domino's is versenybe szállt és majdnem 6 milliárd forint értékű marketingkampányt építettek a teknőcök köré.

"A Teknőcök folyamatos megújulásra képesek, van bennük pezsgés és relevánsak minden felnövekvő generáció számára, miközben a felnőtt rajongók igényeit is kielégíti" - mesélte a Nickelodeon elnöke, Cyma Zarghami, aki azt is elárulta, az új sorozatot több humor, fiatalosság és könnyedebb hangvétel jellemzi majd.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!