mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Marketingkampány a teknőcök közt
2017-04-27 18:48 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Pizzaháborút robbantott ki indulásakor a Tini Nindzsa Teknőcök.

A Nickelodeon animációs sorozat rajongóit 2018-ban egy új szériával is megörvendezteti a gyerekcsatorna Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles munkacímmel.

A két legnagyobb amerikai óriáscég, a Pizza Hut és a Domino's is versenybe szállt és majdnem 6 milliárd forint értékű marketingkampányt építettek a teknőcök köré.

"A Teknőcök folyamatos megújulásra képesek, van bennük pezsgés és relevánsak minden felnövekvő generáció számára, miközben a felnőtt rajongók igényeit is kielégíti" - mesélte a Nickelodeon elnöke, Cyma Zarghami, aki azt is elárulta, az új sorozatot több humor, fiatalosság és könnyedebb hangvétel jellemzi majd.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!