mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kiderült, melyik az ország kedvenc boltja 2017-ben
2017-05-02 16:51 [Marketinginfo.hu]

Lezárult a Femcafe.hu szavazása, melynek során a portál idén első alkalommal kereste Az Ország Kedvenc Boltját.

A kampány rengeteg olvasót mozgatott meg, több mint 21.000-en adták le szavazatukat a szívükhöz leginkább közel álló üzletláncra.

A Femcafe.hu szerkesztősége kilenc bolthálózatot választott ki, melyekre két héten keresztül adhatták le voksukat az olvasók. A kampányban az alábbi közismert márkákra lehetett szavazni: Aldi, Auchan, CBA, Coop, Lidl, Penny Market, Reál, Spar, Tesco. A felhívására hihetetlenül sok, több mint 21.000 szavazat érkezett.
A nagy érdeklődésre szert tevő nyilvános szavazás elsősorban egy remek visszajelzés volt a márkák számára, hogy az olvasók milyen preferenciákat követnek, illetve melyik hazai üzletláncok a legkedveltebbek körükben. A szavazók véleménye alapján az alábbi három bolthálózat végzett az élen:
 
  • 1.helyezett: ALDI


 
  • 2.helyezett: LIDL:


A neves FMCG és marketing szakemberekből álló zsűri a Lidl Magyarország Hungária körúti áruházának ítélte Az Év Boltja elismerést a "Legkörnyezetbarátabb üzlet" kategóriában, a Margó Tivadar utcai áruház pedig a "Friss áru" különdíjban részesült, így a vállalat idén már 30 szakmai díjat tudhat magáénak.

A Lidl Magyarország 2017-ben ismételten kiválóan szerepelt Az Év Boltja versenyen, melyet az Élelmiszer szaklap idén harmadik alkalommal rendezett meg, így a szakmai grémium és a közönség immáron összesen 8 alkalommal díjazta a Lidl áruházakat. Ezúttal a vállalat fenntartható és innovatív kezdeményezéseit, valamint magas minőségű termékkínálatának folyamatos frissességét emelte ki.

A szakmai zsűri a "Legkörnyezetbarátabb" kategóriában a Lidl Magyarország Hungária körúti áruházának ítélte Az Év Boltja díjat. Az áruházlánc működésében a fenntartható fejlődés és a természeti környezet védelme hosszú évek óta kiemelt jelentőséggel bír. Ennek a szemléletnek megfelelően került kialakításra a vállalat legújabb, Hungária körúti áruháza is a legmodernebb technológiák alkalmazásával. Az energia- és környezettudatosság jegyében kialakított hűtő-fűtő berendezések, az energiatakarékos LED világítás, valamint a hővisszanyerő szellőztető rendszer segítségével a vállalat 120 tonnával csökkentheti az áruház szén-dioxid kibocsátását, mellyel az éves energiaköltségek mintegy tízmillió forinttal lehetnek alacsonyabbak.

A Lidl Magyarország a "Friss áru" különdíjat a Margó Tivadar utcai áruházával nyerte el, mellyel az üzlet friss áru termékkínálatának (pékáru, húsáru, zöldség-gyümölcs és tejtermékek) kiemelkedően széles, különleges termékekkel gazdagított választékát, átlátható kihelyezését ismerték el. A Lidl Magyarország a "Lidl a magyar beszállítókért" programján keresztül közel 350 hazai vállalkozás bevonásával biztosítja az áruházakban elérhető, kiváló minőségű termékszortiment állandó frissességét. A mintegy 60-féle helyben sütött pékáru, közel 300-féle zöldség és gyümölcs és több mint 40-féle friss húsáru minőségét a bolti dolgozók naponta többször ellenőrzik, így azok mindig kifogástalan minőségben állnak a vásárlók rendelkezésére.

"Büszkék vagyunk arra, hogy ismét két megtisztelő elismerésben részesültünk. A Lidl Magyarország idén már számos hazai és nemzetközi díjat nyert, melyek mindegyike a vásárlóinkért való törekvéseinket mutatja." - mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője a díjátadón. "Munkatársaink nevében is köszönjük a bizalmat!"
 
  • 3.helyezett: SPAR:


Az idei versenyben a szakmai zsűri döntése alapján hipermarket kategóriában az érdi INTERSPAR győzött.

Érden, az Iparos úti autópálya-csomópont közelében márciusban átadott bevásárlóközpontra mintegy 4,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország, amely ezzel 100 új munkahelyet is teremtett. A 7 ezer négyzetméteres, modern megjelenésű létesítményben helyet kapott egy több mint 3 ezer négyzetméteres INTERSPAR áruház, amelyhez mélygarázst, shopterületet, valamint SPAR to Go éttermet is építettek.

Az ország 33. INTERSPAR áruháza számos innovatív szolgáltatást kínál. Ilyen a parkolóban létesített elektromosautó-töltő állomás, amellyel 1-6 óra alatt bármilyen típusú villanyautó feltölthető. Az áruház előterében kialakított töltőponton a vásárlók fel tudják tölteni mobiltelefonjaikat is. A belső mozgójárdák pedig az alsó szintről érkező látogatókat az üzlet központjához, a SPAR to Go étteremhez és az eladótér bejáratához juttatják el. A hipermarketben összesen több mint 20 ezer magas minőségű termék kapható. A gyorsabb fizetést a hagyományos kasszák mellett új kasszainformációs rendszer segíti, amelyhez a felhasználók okostelefonos applikáción keresztül férnek majd hozzá.

"Nagyon örülünk a díjnak, mert minden ilyen elismerés igazolja, hogy jó úton járunk, hiszen a fejlesztéseinket nemcsak a vásárlók, hanem a szakma képviselői is értékelik. A SPAR munkatársai azért dolgoznak majd a jövőben is, hogy bővüljünk, új áruházakat nyissunk és modernizáljuk a meglévőeket. Erre ebben az évben több mint 23 milliárd forintot szánunk", hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.

A szavazás eredményeképpen az ALDI Magyarország viselheti a "Femcafe.hu - Az Ország Kedvenc Boltja 2017" címet, illetve az első három helyezett számára egy oklevelet is átad a kiadó.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!