mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Magyarországon is elindul a Noizz
2017-05-03 15:56 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Magyarországra is megérkezett a Ringier Axel Springer C-generációt célzó online magazinja, a Noizz.

A régióban már több országban is sikeres márka az "internetfüggő" fiatalok nyelvén dolgozza fel a legkülönfélébb közéleti témákat, de elsősorban a divattal, életmóddal és kultúrával kapcsolatos trendekre koncentrál.

A Noizz márkát először Lengyelországban vezette be a Ringier Axel Springer. A kezdeti sikereket követően Szerbiában, Szlovákiában, Németországban és Romániában saját szerkesztőséggel is elindult az oldal - jelenleg összesen több mint 8 millió felhasználót ér el havonta. A tartalom mellett a rendhagyó felépítést is kifejezetten a fiatal korosztályra szabták a készítők. A magyar oldal hivatalosan ma indul el.

A C generáció kifejezés azokat a városi fiatalokat jelenti, akik nem tudnak élni az internet nélkül, folyamatosan kapcsolatban vannak egymással és elképesztően különböző helyekről nyerik az inspirációjukat a hétköznapi kreativitásukhoz. Anyanyelvükké váltak a digitális eszközök és szinte mindent képesek megoldani a telefonjukon. Ezt a generációt reprezentálja és egyben szólítja is meg a Noizz.hu fiatal, 22 és 35 év közötti újságírókból álló szerkesztősége. Mindenki szekértője és rajongója is egyben a témáinak" - mondta Szokol Martin, az új oldal 24 éves főszerkesztője, aki az oldal irányításában a Ringier Axel Springernél korábban megszerzett online elemzői tapasztalatait is beveti majd.

Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfólió-igazgatója szerint a Noizz mára egy igazi európai márkává nőtte ki magát, ami minden országban ugyanazt jelenti a fiatalok számára: "Street art, under ground zene és arcok, menő bulik. Ezt az oldalt annak a generációnak hoztuk létre, amely már el sem tudná képzelni magát folyamatos internetelérés nélkül, az igényeiket mégsem szolgálta még ki teljesen egy online felület sem. A Noizz.hu ezt a célközönséget fogja megragadni. A hirdetők számára pedig egy új lehetőséget adunk arra, hogy őszintén szólíthassák meg a fiatalokat. Az oldal felépítése és szellemisége is ideális alapot biztosít a különféle natív tartalmakhoz."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!