mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Labowsky mozis megbízása
2017-05-16 08:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Titanic Nemzetközi Filmfesztivál és Török Ferenc legújabb filmjének, az 1945-nek arculatáért felelt, valamint az utóbbi online kommunikációját is az ügynökség koordinálta.

"A Labowsky-nál komolyan veszik a partnert, hogy azután játékos kalandra hívjanak a terveikkel - mintha történetekben, filmekben gondolkodnának amúgy is. Azért ez egy filmfesztiválnak nagy szerencse!" Horváth György, a Titanic Nemzetközi Filmfesztivál igazgatója így értékelte a közös munkát a reklámügynökséggel. Hozzátette, hogy a filmfesztivál innovatív arculatának és a logó kifejlesztésének köszönhetően végre révbe ért a Titanic. A Labowsky által megfogalmazott idei szlogen, "A fesztivál, ami összeköti a világot" pedig a Titanic esszenciáját maradéktalanul összefoglalja.

Horváth elmondása szerint a Titanic sikerként könyveli el az idei fesztivált és rendhagyó módon, idén egy magyar film is a fesztiválon debütált: Török Ferenc 1945 című drámája, mely elsöprő népszerűségével a fesztivál közönségdíját is megkapta. A film a forgalmazók egyesületének jelentése alapján már most közel 16 000 nézőnél tart, ezzel is felülmúlva az elvárásokat.

Az 1945 esetében az ügynökség kiválóan ráérzett a film üzenetére, ahogyan a plakáton visszaköszön a második világháború utáni átmeneti időszak hangulata és a szereplők tekintetéből kirajzolódik a filmet átható feszültség. "A filmművészetet nagyon sokra tartják a Labowsky-ban, a letisztult vizualitás mindenekfelett! Szép és gyors artwork" - értékelte a közös munkát Török Ferenc, az 1945 rendezője.

Az 1945 fővárosi, vidéki és nemzetközi sikerét tagadhatatlanul az erős online, illetve social media marketingje is segítette, amiért szintén a Labowsky felel. Török szerint: "Összefüggésekben, hálózatokban gondolkodik a Labowsky és kíváncsian, kreatívan kutatják az új média határterületeit." Ezért a kreatív háttérmunkáért kifejezetten hálás a rendező. "Házon belül mindannyian nagy filmrajongók vagyunk" - mondja Kismarty-Lechner Balázs a Labowsky részéről. "Elmondhatatlanul hálásak és büszkék vagyunk, hogy dolgozhatunk a Titanic és az 1945 számára, és gratulálunk nekik a sikerhez. Ez, ha szerencsére még nem is az 'end', de biztos, hogy mindenki 'happy'!"



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!