mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
600 ezres egyéni rekord a Slágeren
2017-05-26 14:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Fennállása óta újabb rekordot megdöntve, nagy sebességgel növeli lojális hallgatói számát a 103.9 Sláger FM.

A legfrissebb mutatók alapján már több mint 604 ezer fő választja a 80-as és 90-es évek zenéit játszó rádiót, mely mindössze egy hónap alatt további 15%-os növekedést jelent (forrás: Kantar Hoffmann, 15+ célcsoport, országos adat, 2017. január - április).

A fővárosban mért adatok alapján egyértelmű fölénnyel rendelkezik a 103.9 Sláger FM a 15 évesnél idősebb lakosság körében*. A csatorna fő célcsoportja indulása óta a 30-59 éves, kereskedelmileg kiemelten fontos korosztály, melyben egyaránt meghatározó és vezető szerepet tölt be Budapesten. További kimagasló eredmény a csatorna életében, hogy immáron a 25 év feletti hallgatók körében is sikerült megszilárdítani a fővárosi első helyezését, ezzel a fiatalabb közönség részére is prémium szórakoztatást nyújtva.


A 103.9 Sláger FM dinamikus növekedése a reggeli időszakot is átrendezi a fővárosban, ezáltal kiélezett verseny alakult ki a napkezdő műsorok tekintetében a legfrissebb adatok szerint. A Sláger Reggel Vágó Pirossal és Abaházi Csabával stabilan tartja kiemelkedő pozícióját az előző időszaki mérésekhez képest (forrás: Kantar Hoffmann, 15+ célcsoport, Budapest, 2017. január - március), ráadásul reggel 8 óra után átveszi a piacvezető szerepet mind a teljes lakosság, mind a 30-59 éves korosztály tekintetében, illetve a 25 év feletti, budapesti lakosok körében egyaránt.
(forrás: Kantar Hoffmann, 15+ célcsoport, Budapest, 2017. február - április)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!