mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Land Rover és a Republic Group a fővárosért
2017-06-01 14:12 [Marketinginfo.hu]

A Budapestet népszerűsítő kampányt a Republic Group és a Land Rover alkotta meg közösen.

Budapest talán legnépszerűbb pontján, a Clark Ádám téren nemrég kicsit megváltozott az élet. A világ második, idén 147 éves siklója egy jövőbe mutató terepjáró eszközzé alakult, amely nemcsak a turisták, hanem a magyar közösség figyelmét is felkeltette, hozzávetőleg 20 000 ember találkozott a fővárosunkat ünneplő kezdeményezéssel.

"Úgy gondolom, az elmúlt években szerzett díjak tekintetében kijelenthető, Budapest versenyben van a világ legmenőbb városa címért. Ahogy Párizsról az Eiffel-torony, Rómáról a Colosseum, úgy Budapestről a vár látképe jut eszébe mindenkinek. A közönségszavazók többsége kiemelte, a hegyek és a síkság találkozása a legtetszetősebb számukra, emiatt döntöttünk a Clark Ádám tér mellett." - nyilatkozta Fabricius Gábor, az idén 20 éves Republic Group innovációs igazgatója, majd hozzátette: "A célunk az, hogy Budapest a népszerűségi listák élére kerüljön, és a világon mindenki felfigyeljen a város kiemelkedő szépségére."

A Land Rover és a Republic Group egy különleges kampánnyal tisztelgett fővárosunk előtt, melynek a Clark Ádám tér adott tökéletes helyszínt, a város fejlődését pedig az egy napra átöltöztetett Budavári Sikló jelenítette meg.

"A világon egyedülálló projekt keretében a két siklóra felhelyezett, összesen 90 négyzetméternyi matrica egy négykerékmeghajtású autóvá változtatta a historikus járműveket. Hatalmas vállalkozás volt ez a kampány, hiszen a sikló az UNESCO világörökségi látkép része, lényegében 8 hónapos folyamatos szervezés előzte meg a mai napot. Mindezek ellenére úgy gondolom, hogy minden fáradozásunk megérte, mert az idelátogató közel 20 ezer ember láthatóan nagyon élvezte a látványt." - tette hozzá Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!