mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Múlt hét az RTL Klub-on
2017-06-07 15:47 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Saját rekordját döntötte meg a Reggeli: az RTL Klubon futó reggeli műsor ugyanis június 1-jén 15.82 százalékos nézettséget produkált a 18-49 évesek körében.

Főműsoridőben természetesen a 22. héten is az RTL Klub két, saját gyártású sorozata, a Barátok közt és az Éjjel-Nappal Budapest voltak a legnézettebbek Magyarország piacvezető kereskedelmi csatornáján. Csoportszinten pedig továbbra is egyértelmű az RTL Magyarország előnye: 5,5 százalékponttal vezetett a TV2 csoporttal szemben a kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben (Forrás: Nielsen közönségmérés. 2017. 22. hetében, a 18-49 éves korosztály körében, főműsoridőt (19:00-23:00) vizsgálva. Live+AsLive nézettségi adatok).

Felfelé ívelt a 22. héten az RTL Klubon futó Reggeli nézettsége: szerdán 11,36 százalékos, míg csütörtökön már 15,82 százalékos nézettséget produkált a 18-49 évesek körében a reggeli sávban, leelőzve ezzel a TV2 Mokka című műsorát, ami aznap csak 11,86 százalékot ért el.

A főműsoridős nézettséget vizsgálva a Barátok közt volt a legnézettebb a múlt héten az RTL Klubon: a toplista második, harmadik, negyedik, ötödik és hetedik helyét szerezte meg és átlagosan 17,82 százalékos közönségarányt tudhatott magáénak a kereskedelmi célcsoportban.

Szorosan mögötte az RTL Klub másik nagy sikerű saját gyártású sorozata, az Éjjel-Nappal Budapest végzett, ami a ranglista hatodik, kilencedik, tizedik, tizenegyedik és tizenhatodik helyét biztosította be magának és átlagosan 16,44 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében.

A 22. héten is egyértelmű volt az, ami eddig sem volt kérdéses: az RTL Klub Híradója a legnézettebb hírműsor a 18-49 évesek körében. Egész heti átlagot nézve 20,43 százalékos nézettséggel futott az RTL Klub Híradója a kereskedelmi célcsoportban, míg a TV2 Tények című műsora ugyanebben a célközönségben mindössze 16,93 százalékos nézettséget tudott generálni. Múlt héten egyébként a vasárnapi (június 4.) Híradó volt a legnézettebb: a top 50-es lista 12. helyét szerezte meg és 20,2 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében.

Szépen teljesített az elmúlt héten az RTL Klub Hírigazgatóságához tartozó Fókusz Plusz is: a legutóbbi, szombati adása a 42. lett a nézettségi rangsorban és 15,9 százalékos közönségarányt produkált a kereskedelmi célcsoportban.

Méltó búcsút vett a nézőktől a 22. héten az 1 perc és nyersz! negyedik szériája: a Sebestyén Balázs vezette vetélkedőnek ugyanis az összes múlt heti adása felkerült a legnézettebb műsorok top 50-es listájára és átlagosan 15,92 százalékos nézettséget ért el a 18-49 évesek körében.

Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 22. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 28,5 százalék volt, így magabiztosan vezet a 23 százalékot elérő TV2 Csoporttal szemben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!