mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tömegeket mozgat meg a GLAMOUR Glammies
2017-06-21 13:45 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A szépségipar egyik legjelentősebb nemzetközi díját vezette be a magyar piacra 2016-ban a GLAMOUR magazin.

A kezdeményezés idén megduplázta közönségelérését: a GLAMOUR Glammies szépségdíjára idén 33 kategóriában 65 ezer szavazatot adtak le az olvasók.

Nemzetközi szinten a szépségipar meghatározó elismerésének számít a GLAMOUR magazinok által meghirdetett Glammies szavazás és díjátadó, amelyet világszerte tizenhat országban rendeznek meg. Magyarországon tavaly indult el a kezdeményezés, melynek során a magazin olvasói szavaznak a legjobb szépségápolási termékekre.
A hazai közönségdíjakat második alkalommal, június 15-én osztották ki a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace-ban. Magyarország vezető divatmagazinja ezúttal harminchárom kategóriában hirdetett nyertest a szépségápolás minden szegmensében, az arcápolóktól a dekor kozmetikumokon át a parfümökig.

"Az idei év legértékesebb beauty termékeire több mint hatvanötezer szavazat érkezett olvasóinktól. Kétszer annyian voksoltak idén, mint a díjátadó tavalyi bevezetésekor, ami bizonyítja, hogy a GLAMOUR hazai közönsége nemcsak érdeklődik a szépségápolási cikkek iránt, de ért is hozzá és szívesen osztja meg véleményét a termékekről. A Glammies szavazás azt is jól példázza, hogy a GLAMOUR mennyire eredményesen tudja aktivizálni olvasótáborát" - értékelt Maróy Krisztina, a magazin főszerkesztője.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!