mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Telenor üzenete a feltöltőkártyás ügyfeleknek
2017-06-23 17:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Telenor 60 napig visszaadja a hívószámot és az egyenleget azoknak, akik lekésik a feltöltőkártyás adategyeztetést.

A feltöltőkártyás adategyeztetés június 30-i határideje előtti napokban rekordmennyiségű ügyfél keresi fel a Telenor honlapját és üzleteit, de biztosan állítható, hogy a fennmaradó idő már nem lesz elég mindenki számára, hogy elvégezze a törvényben előírt adminisztrációt. A Telenor július 1-jén köteles a vonatkozó törvénynek megfelelően lekapcsolni azokat a feltöltő SIM kártyákat, amelyeknél nem történt meg az adategyeztetés. Mivel nem szeretnénk elveszíteni az adategyeztetésről lemaradt az ügyfeleket, élve a törvény adta lehetőséggel, biztosítani fogjuk, hogy a lekapcsolást követően 60 napig visszakaphassák korábbi hívószámukat és egyenlegüket.

"Feltöltőkártyás ügyfeleink nagyon fontosak a számunkra, ezért mindent elkövettünk, hogy minél több csatornán, a lehető legtöbb ügyfél adategyeztetését időre elvégezzük. Egyértelmű azonban, hogy több tízezren nem fogják tudni elvégezni az ügyintézést. Természetesen meg kell felelnünk a törvényi előírásoknak, de ez nem jelenti azt, hogy beletörődünk abba, hogy ügyfeleink elveszítsék hívószámunkat és egyenlegüket. Ezért a kötelező lekapcsolás után 60 napig lehetőséget biztosítunk az ügyfeleknek, hogy az üzleteinkben, új szerződéskötéssel visszakaphassák eredeti hívószámukat és egyenlegüket." - mondta el Banovic Aleksandra, a Telenor lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.

A nem egyeztetett SIM kártyákat kötelesek vagyunk lekapcsolni július 1-jén, ekkor az érintett ügyfeleknek nem lesz lehetősége bejövő, kimenő hívásra, SMS és adathasználatra (csak a 112-es segélyhívószám hívható). Ha azonban szeptember 1-ig felkeresik bármelyik Telenor üzletünket és új szerződést kötnek, a korábbi telefonszámukat és egyenlegüket is visszakapják. Ez elsősorban azoknak az ügyfeleknek lehet hasznos megoldás, akik idősek, betegek, és nem tudták megoldani, hogy a június 30-i határidőig eljussanak egy Telenor üzletbe, illetve nem használják készség-szinten az online felületeket. Bízunk benne, hogy az elkövetkező két hónapban lesz alkalmuk felkeresni üzleteinket, ahol munkatársaink örömmel segítenek a telefonszámuk és egyenlegük visszaállításában.

A Telenornál az érintett ügyfelek egészen a jövő év elejéig - a 2017. szeptember 1. és 2018. február 28. közötti időszakban - is visszakaphatják korábbi hívószámukat új szerződéskötés esetén, ekkor azonban a korábbi egyenlegük már nem állítható vissza.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!