Titkos bulival zárult a Noizz.hu bevezető kampánya
2017-06-26 13:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Májusban indult a Ringier Axel Springer C-generációt, azaz a "connected" közönséget célzó portálja, a Noizz.hu.
Bevezető marketingkampánya június 22-én zárult egy fergeteges secret party-val.
A számos európai országban sikeres NOIZZ márka az állandó online kapcsolatban lévő városi fiatalok nyelvén dolgozza fel a legkülönfélébb közéleti témákat, de elsősorban a divattal, életmóddal, kultúrával kapcsolatos trendekre koncentrál, élő közvetítésekkel jelent a fesztiválokról és a legnagyobb bulikról.
"Ezt az oldalt annak a generációnak hoztuk létre, amely okostelefonjával él és már el sem tudná képzelni életét folyamatos internetelérés nélkül, információs igényeit azonban mégsem szolgálta még ki teljesen egyik hazai online felület sem." - mondja Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfóliójának vezetője.
Az új portált egy két hónapos, Instagram-alapú kampánnyal vezette be a médiapiacra a RAS médiatársaság, amelyet influencer marketinggel és kora nyári fesztivál-kitelepülésekkel támogatott meg. Versenyt hirdettek: a
noizz és a leghangosabb tagekkel ellátott, "leghangosabb" fotók, gifek, boomerangok beküldőit secret party részvétellel díjazták, amelyre tegnap este, június 22-én került sor a budapesti belváros kedvelt szórakozóhelyén. Az exkluzív bulin a NOIZZ Insta-versenyének 100 nyertesén felül számos hazai közösségi influencer - jellemően divatbloggerek, youtuberek és zenészek - vettek részt, a hangulatért pedig a Wellhello, DJ Metzker Viki, valamint a Neccparty feleltek.
"Célunk, hogy a digitális generáció számára a NOIZZ legyen az elsődleges forrás, ha az urbánus életmóddal kapcsolatos hírekre kíváncsi. A NOIZZ nemzetközi jelenléte sokat segít nekünk ebben, hiszen nemcsak tapasztalatainkat, de videós anyagainkat is megosztjuk egymással, megkönnyítve ezzel a gyorsan frissülő és bővülő tartalomszolgáltatást, amit a célközönségünk igényel. Két hónappal ezelőtti indulásunk óta átlagosan 40 ezres napi látogatószámmal és több mint 55 ezer Facebook követővel büszkélkedhetünk." - összegezte az NOIZZ küldetését és eddigi eredményeit Szokol Martin főszerkesztő.