mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Titkos bulival zárult a Noizz.hu bevezető kampánya
2017-06-26 13:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Májusban indult a Ringier Axel Springer C-generációt, azaz a "connected" közönséget célzó portálja, a Noizz.hu.

Bevezető marketingkampánya június 22-én zárult egy fergeteges secret party-val.

A számos európai országban sikeres NOIZZ márka az állandó online kapcsolatban lévő városi fiatalok nyelvén dolgozza fel a legkülönfélébb közéleti témákat, de elsősorban a divattal, életmóddal, kultúrával kapcsolatos trendekre koncentrál, élő közvetítésekkel jelent a fesztiválokról és a legnagyobb bulikról.

"Ezt az oldalt annak a generációnak hoztuk létre, amely okostelefonjával él és már el sem tudná képzelni életét folyamatos internetelérés nélkül, információs igényeit azonban mégsem szolgálta még ki teljesen egyik hazai online felület sem." - mondja Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfóliójának vezetője.
Az új portált egy két hónapos, Instagram-alapú kampánnyal vezette be a médiapiacra a RAS médiatársaság, amelyet influencer marketinggel és kora nyári fesztivál-kitelepülésekkel támogatott meg. Versenyt hirdettek: a noizz és a leghangosabb tagekkel ellátott, "leghangosabb" fotók, gifek, boomerangok beküldőit secret party részvétellel díjazták, amelyre tegnap este, június 22-én került sor a budapesti belváros kedvelt szórakozóhelyén. Az exkluzív bulin a NOIZZ Insta-versenyének 100 nyertesén felül számos hazai közösségi influencer - jellemően divatbloggerek, youtuberek és zenészek - vettek részt, a hangulatért pedig a Wellhello, DJ Metzker Viki, valamint a Neccparty feleltek.

"Célunk, hogy a digitális generáció számára a NOIZZ legyen az elsődleges forrás, ha az urbánus életmóddal kapcsolatos hírekre kíváncsi. A NOIZZ nemzetközi jelenléte sokat segít nekünk ebben, hiszen nemcsak tapasztalatainkat, de videós anyagainkat is megosztjuk egymással, megkönnyítve ezzel a gyorsan frissülő és bővülő tartalomszolgáltatást, amit a célközönségünk igényel. Két hónappal ezelőtti indulásunk óta átlagosan 40 ezres napi látogatószámmal és több mint 55 ezer Facebook követővel büszkélkedhetünk." - összegezte az NOIZZ küldetését és eddigi eredményeit Szokol Martin főszerkesztő.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!