mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Lezárult a dm Nap gyermekei pályázata
2017-06-30 13:18 [Marketinginfo.hu]

Új játszóteret nyert a Nap gyermekei program fődíjas ovija - több száz napóra készült országszerte a dm felhívására.


A Nap gyermekei pályázat fődíjas ovisai különleges nyereménynek örülhettek: a dm a Pitypang Művészeti Óvoda igényeit figyelembe véve segített felújítani az intézmény játszóterét, amelyet egy családi nap keretében adtak át június elején. A dm pályázatára 495 óvodától érkezett pályázat, összesen 620 napórát készítettek el a gyerekek, így biztosan nagyon sokan megismerték ősi időmérő eszközünk működési elvét.

A dm idei Nap gyermekei pályázatának középpontjában a napóra állt, a pályázó óvodák szebbnél szebb napórákat készítettek, a gyermekek játékosan ismerkedhettek meg a nap-árnyék jelenségekkel, s néhány egyszerű szabállyal: amikor nagyon kicsi a gyerekek árnyéka, akkor tilos a napon tartózkodni, ha az árnyék viszont nagyobb, mint a gyermek maga, akkor már biztonságosabb.
A beérkezett napórákra a nagyközönség on-line szavazhatott, majd a tíz legtöbb voksot begyűjtő napóra közül a dm és partnereiből álló zsűri választotta ki a fődíjast.

A díjat a budapesti Pitypang Művészeti óvoda nyerte el, a gyerekek új fészekhintát kaptak gumiburkolattal, új gyepszőnyeget a régi homokos terület helyére, a homokozójuk fölé pedig napvitorla került. Az udvarban az árnyékolásról szerencsére hatalmas fák gondoskodnak, így az új játékelemeket is nyugodtan, a napégés veszélye nélkül használhatják a kicsik. Az óvodásokat egy családi nappal is meglepte a drogéria, a gyermekek és szüleik pedig egy ingyenes melanoma szűrésen is részt vehettek.

A dm Nap gyermekei programjának célja, hogy felhívja a figyelmet a gyermekkori napvédelem fontosságára, a kisgyermekkori napégés ugyanis növeli a felnőttkori melanoma kialakulásának veszélyét.

"Hiszünk a játékos edukációban, ezért idén egy különleges feladattal készültünk; s talán soha ennyi napóra nem készült még egyszerre hazánkban, mint most. Az óvodák nagy lelkesedéssel alkottak, sok pozitív visszajelzést kaptunk a pályázat témájával kapcsolatban. Lehet, hogy nem minden napóra jár pontosan, de biztosan minden gyermek tanult valami hasznosat a napvédelemről - mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A pályázó óvodák a L'OREAL Magyarország Kft. naptej-támogatásának köszönhetően annyi naptejet kaptak, hogy a nyári időszakban gondoskodni tudjanak a kicsik napvédelméről. A leggyorsabban pályázó 100 óvoda kreatív készleteket nyert a STABILO jóvoltából, a MelanomaMobil minden óvodába tájékoztató anyagot juttatott el a napvédelem legfontosabb lépéseiről.

A pályázatban központi szerepet kapó napórával a családok a dm UV-ellenőr roadshow-ja keretében is találkozhatnak. A dm a nyári hónapokban népszerű strandokon várja aktivitással a látogatókat, a gyerekek a napóra működési elvével is megismerkedhetnek, miközben a dm UV-ellenőrei naptejjel kenik be őket.

A programban a dm partnerei voltak: L'OREAL Magyarország Kft., STABILO, MelanomaMobil, Aranyág Alapítvány.


További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!