mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kelet-Európába tart a Xiaomi
2017-07-19 14:47 [MTI + Mediainfo.hu]

Kinőtte a kínai piacot a Xiaomi, ezért olcsó, de funkciókkal gazdagon felszerelt okostelefonjaival, viselhető számítástechnikai eszközeivel és egyéb mobil készülékeivel hamarosan megjelenik az európai piacon is.

Termékeinek a bevezetését a kelet-európai piacon kezdi a kínai vállalat, Nyugat-Európára pedig majd csak a későbbiekben terjeszti ki értékesítési hálózatát. A Xiaomi egyelőre Lengyelországban, Litvániában, Lettországban, Észtországban, Ukrajnában, Belorussziában, Oroszországban, Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Görögországban készül bevezetni termékeit.

A kínai piacon rendkívül sikeres vállalatot eddig a szabadalmi perek kockázata tartotta vissza a külföldi terjeszkedéstől. A múlt héten azonban a Xiaomi bejelentette, hogy szabadalmi megállapodást kötött a Nokia mobil hálózati berendezés gyártó vállalattal.

A Xiaomi internetes értékesítési modelljével alig néhány év alatt tört fel a kínai mobil készülék gyártók élcsapatába. A még nála is fiatalabb riválisok, az Oppo és a vivo azonban mostanra már megelőzték az eladásokban Kínában, a Huawei, a ZTE és a Lenovo pedig a külföldi piacokon tarolnak.

"A Xiaomi az elkövetkező három évben kétezer új üzletet nyit és ennek felét partnerek bevonásával külföldön" - közölte a Handelsblatt lapnak adott interjúban Liu Yi vezérigazgató.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!